MSC Mussels

This product is not available in your delivery area.

This product cannot be delivered by parcel service or collected at a Pick-up location.

Product information

Freshness guarantee

Keeps for at least 2 days after receipt

Country of production

  • Holland

Uses

  • Preparation: 1. Bath in cold water and boil for 5 minutes after mixing. Remove clams rising to the surface of the water. Drain the mussels in strainer. Open the shells and press them together to close them

Storage

Refrigerated: After purchase, store at max. temp. of 5 °C

Ratings

Average rating: 2.0 of 5 3 ratings and 2 reviews

  • from on
    Average rating: 1.0 of 5 1.0

    Die Muscheln sind nicht essbar!

  • from on
    Average rating: 1.0 of 5 1.0

    Meine Mutter wollte für mich mein Lieblingsgericht "Miesmuscheln mit einer Weissweinsauce "kochen. Sie kaufte am Samstag Morgen eine zwei Kilo-Packung Miesmuscheln und wollte sie am abend für mich zubereiten. Am Abend half ich ihr beim kochen und sie gab mur die Anweisung das ich alle Muscheln gut waschen muss una alle die geöffnet sind zu entsorgen. Nach etwa 10 Muscheln bemerkte ich das eigentlich mehr als 95% der gesamten 2 Kilo -Packung schon geöffnet sind oder die Schale defekt waren. Wir als Familie kaufen nie mehr Meerestiere im Coop da wir nach dieser Entäuschung auch die Wualität aller Produkte in Frage stellen!