Rimuss

Rimuss Secco

Price
CHF 6.35
Price per 10
0.85 /10cl
Save CHF 1.60 with a 20% discount (was CHF 7.95)

Product information

We appreciate your interest in finding out further details about this product. It has just been added to our assortment and its product information is currently being compiled and will be available in the next two weeks.

Recipes for this product

Ratings

Average rating: 5.0 of 5 7 ratings and 6 reviews

  • from on
    Average rating: 5.0 of 5 5.0

    Die beste Rimuss Variante. Kommt ganz klar auf meinen Apérotisch für meine Girls mit Auto oder kugeligem Bauch ;) Oder für mich, wenn ich grad wiedermal auf Alkohol verzichte :)

  • from on
    Average rating: 5.0 of 5 5.0

    Habe dieses Produkt kürzlich entdeckt und bin begeistert. Den "normalen" Rimuss mag ich nicht, da er einfach zu süss ist. Eine echte Alternative zu Alkohol und erst noch billiger.

  • from on
    Average rating: 5.0 of 5 5.0

    Immer noch ein bisschen süss, aber das muss ja sein... Viel angenehmer als der 'alte' Rimuss.

  • from on
    Average rating: 5.0 of 5 5.0

    très bon et surtout moins doux

  • from on
    Average rating: 5.0 of 5 5.0

    Super! Weniger süss als anderer Rimuss.

  • from on
    Average rating: 5.0 of 5 5.0

    Der beste den es nur giebt Rimuss kenn ich seit ich elf bin.